close
幾天前突然得知這樣的消息,真的是嚇一跳,心想怎麼會這樣呢...更得知就在今天將是人生中最冒險的事之一
即便我不能體會,但我能了解那種緊張與不安,我只能盡量保持正面並給予支持與力量,外加亂扯一番,hahaha....
但真的~我也不知道若是我遇到的話我會是怎麼樣的態度與心情,
so seriously, you are truly unbelievable!!
By the way, I love the song you sent me. Although the meaning of lyrics does not like your situation, but you are still unbelievable!!
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    李 歐文 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()